Alla inlägg under juli 2011

Av Torsdagstjejen - 28 juli 2011 11:47

...vill jag säga till alla som mår dåligt.  Oavsett orsak är min erfarenhet att det faktiskt blir bättre och ljusare till slut. TRO MIG!  Det kanske kan låta som en klyscha men med tiden BLIR det faktiskt BÄTTRE.  Tiden kanske inte alltid läker alla sår men de slätas ut efter ett tag.  Den värsta sorg kan få en att gå vidare till slut.  Det gäller att inte ge upp och tappa tron, hoppet och fotfästet.

Av Torsdagstjejen - 14 juli 2011 18:05

...blev det idag. Det blev en dajmstrut pear dream.  Supergod var den då verkligen.


Det har varit växlande molnighet och upp mot +21 grader idag.

Av Torsdagstjejen - 7 juli 2011 11:08

Visst är det så att saker och ting kan förändras i olika riktningar.  I början av mitt bloggande använde jag mig av mitt riktiga förnamn och någon gång till och med mitt efternamn.  Men nu känner jag för att, så gott det går försöka vara lite mer anonym.  Åtminstone två andra bloggare har i olika sammanhang mitt namn i bloggen på några ställen.  Jag har försökt få dem att ta bort dem men ännu har det inte resulterat i något.  Måste få tycka att det är både respektlöst och tanköst av dem, och ohövligt.


Jag försöker verkligen att visa respekt och hade någon bett MIG hade jag tagit bort namnet omedelbart.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards