Alla inlägg under juni 2011

Av Torsdagstjejen - 30 juni 2011 10:47

Jag vet inte vad jag ska göra idag. Lite städning ska jag väl kanske ta itu med, men först ska jag tvätta mig, bortsta tänderna och klä på mig.  Behöver också diska upp en del.

Det tycks bli så att en kusins måg kommer och hjälper mig lite med en del saker på datorn imorgon och jag vill ju inte att lägenheten ska se ut "som en rövarkula" precis!

Just nu är det soligt och +25 grader här hos mig.

Av Torsdagstjejen - 9 juni 2011 15:53

...kommer här.  Tog det med min systemkamera under en promenad igår eftermiddag..


 

Av Torsdagstjejen - 9 juni 2011 14:55

...att läkare många gånger "hittar på" en diagnos, typ bipolär, ADHD etc. "bara för att ha något att göra"... Har ju fått olika diagnoser men numera vet jag inte om jag tror på någon av dem faktiskt.
Tycker personligen också att människors oförståelse, ifrågasättande etc. är så mycket värre än en diagnos som jag kan uppleva som "ett medicinskt otyg" faktiskt. Tror nog att jag "pga. omständigheter" under mer normala omständigheter nog ändå är mer ödmjuk och förstående än jag annars skulle vara. Människor kan säga och skriva "så mycket bullshit" att det står mig upp i halsen. Att försöka sätta sig in i hur någon annan har det och känner tycks vara en bristvara numera. Fy fan säger jag då bara!!! Vill inte ha fler attacker, är det min dödsannons "vissa" vill se???

Av Torsdagstjejen - 9 juni 2011 12:48

För ett litet tag sedan beställde jag något, bl.a visitkort, från företaget Vistaprint.  Det lär ju vara gratis men man får betala för produktion och frakt eller vad det nu är.  Men nu har det ju visat sig att min Internetbank inte accepterar bankkontot.  Nu har jag också fått veta att de föreslår att jag betalar med ett kreditkort eller ett debitkort.  Nu hör det ju till saken att jag inte har något kreditkort och jag vet inte vad ett debitkort är för något.


Jag har handlat på Nätet några gånger men det har inte varit några problem.  En enda gång fick jag ett liknande meddelande att bankkontot inte godkändes men det hände sedan ingenting.  Då jag har varit sjuk länge i perioder vill jag inte ha fler problem och hoppas att Vistaprint kan förstå och respektera detta!!!!

Av Torsdagstjejen - 2 juni 2011 22:48

Idag har det åtminstone varit +23 grader och riktigt soligt ockaå. Men rekordet slogs väl igår då det nog var +27 men Kvarn i Östergötland och Örebro i Närke var dock värst med +29.


Nu är jag lite trött och säger "God natt!"

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards