Alla inlägg under januari 2011

Av Torsdagstjejen - 13 januari 2011 21:49

...kan jag ju skriva lite igen och det är ju faktiskt torsdag... Jag kommer nog att läsa lite i Postcard killers som jag köpte som pocket på Hemköp för ett litet tag sedan.  Kan verkligen rekommendera den för er som vill ha något "nerkittlande".


Har också varit en vända till Clas Ohlson och bl.a inhandlat ett stämpelset.

Av Torsdagstjejen - 6 januari 2011 15:01

Kanske jag ska skriva lite igen då och det är ju torsdag även om den just idag också är "röd".  Jag har tittat lite på inspelningar jag har gjort, ätit pannbiff med lök, morötter och en potatis (den var rätt så stor), diskat och torkat up.  Har lite kvar att diska men gör det om en liten stund.  Håller också på att duscha och ge mina tre krukväxter (en hibiskus som, när den blommar får stora, vackra gula blommor med lite rött i, en brudorkidé som får mest vitt men något gult i och en passionsblomma. Ingen blommar just nu men jag hoppas att jag får se något tjusigt i mitt fönster snart.


Vill ni läsa mer om aktuellt väder rekommenderar jag att ni tar er hit.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards