Alla inlägg under februari 2011

Av Torsdagstjejen - 24 februari 2011 12:57

Ja, så har det då blivit torsdag igen.. Jag mår väl "så där" just nu och det är kallt ute, men -12--13 grader är ändå "mer normalt" än det var för tre timmar sedan när det var -20. Natten var ännu kallare med cirka -27. Brr måste jag då säga så jag går nog inte ut idag utan tar och stannar inomhus, tränar lite på min "trampmaskin", ser på teve/DVD och skriver lite på min berättelse.


Var till min läkare för ungefär en vecka sedan men hon var så negativ den här gången. Tycker att hon rentav var "skrämmande negativ".


Igår skickade jag in en liten berättelse till ett nätbaserat företag i Malmö.  Det är inte osannolikt att det blir fler framöver.

Av Torsdagstjejen - 10 februari 2011 12:58

...gör att jag tänker stanna inomhus idag.  Åker till mina föräldrar imorgon eftermiddag och vill vara hyfsat pigg då.  Just nu snöar det och temperaturen ligger på -4 grader.


Med "konstig" om förkylningen menar jag att jag i förrgår morse hade lite ont i halsen, även lite igår, även snuva. Köpte en flaska Kan Jang igår men i natt har jag hostat en del och det har ju stört min sömn något.

Av Torsdagstjejen - 3 februari 2011 18:09

Jag hoppas att jag får en del röster.  Det är alltid intressant vad folk tycker och står när det gäller olika saker.  SÅ VÄLKOMNA ATT RÖSTA.

Av Torsdagstjejen - 3 februari 2011 17:56

...har jag gjort några ärenden på eftermiddagen, t.ex att ladda 2 mobiltelefoner.  "Fin telefon!" sa den unge man som expedierade mig om den ena, en julklapp från min pappa. Den har massor av användbara finesser.


Det har regnat lite och är +3 grader men tidvis har det också varit soligt. Jag är inte den som klagar över småsaker, typ väder och sånt!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards